Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2008 00:57 - "I have never cried in anybody's arms"
Автор: vrana Категория: Музика   
Прочетен: 992 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 30.10.2011 19:31



The Dears - The Death Of All The Romance

I have never cried in anybody"s arms
The way that I have often cried in yours
Please be the one to take my tears away
I was 22, I"ve had my share of views
I just can"t steal that "happiness" from you
But I"ll be the one to take your tears away

I can"t believe the things you say
tell me, tell me
tell me the lies

Fasting love will lead us all to nowhere
When, when will we learn
I shall avenge the death of all the romance
Until, until I"m gone

I can"t believe the things you say
tell me, tell me
tell me the lies
I can"t believe the things you say
tell me, tell me
tell me the lies
I can"t believe the things you say
tell me, tell me
tell me the lies
tell me the lies
tell me the lies
tell me, tell me the lies

image




Тагове:   NEVER,   the dears,   death of romance,


Гласувай:
1



1. baletlnetpepas - В началото
07.09.2008 01:15
прочетох само текста (той текста си е в началото нали?) и реших да напиша ужасно язвителен коментар.
След това видях клипчето и сметнах за честно да го видя и тогава да се впусна в язвителност. Докато го гледах обаче, установих че песента е много приятна, и че докато съм чел текста, по никакъв начин не чувах мъжки и женски глас при това съчетани толкова приятно. Тогава реших да напиша одобрителен коментар.
Докато клипчето стигна своя край обаче, драмата, развиваща се пред очите ми, почна да ми досажда и аз започнах да си мисля, че ако тези хора са толкова чувствени и трагични и на живо, то те са ужасно нетърпими и направо ти идва да злорадстваш на огромното им нещастие.
И ето, заради всичко това реших да напиша този пост!
Благодаря за поста!
цитирай
2. vrana - хм, да си призная честно просто т...
07.09.2008 01:54
хм, да си призная честно просто търсех клипче на песента, понеже мн я харесвам
дори не го бях изгледала, но коментара ме накара да попълня пропуска си
уви..текстът явно е истина след като човешката чувственост ти се струва нетърпима за 4 минути и половина..какво ли е в ежедневието...
цитирай
3. baletlnetpepas - прекалената чувственост
07.09.2008 02:17
е прекалена. Тя не се среща в истинския живот освен, ако не си правим сами драми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vrana
Категория: Музика
Прочетен: 1082621
Постинги: 663
Коментари: 317
Гласове: 1465
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930