Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 23:07 - *ще ги погубим с красота*
Автор: vrana Категория: Музика   
Прочетен: 1076 Коментари: 0 Гласове:
1



Mizar - (The Battle of) ARMAKEDON

So timpani i trubi, toržestva,
go dočekaa mladiot car:
na postela od svila bezbožno dete,
na novata pravda sin.

Srede nokj volcite vijat
niz prazni bulevari so podzemen krik.
Po koža mi vrvat mornici ladni,
v glava mi udira gong.

Od Istok do Zapad,
od Tibet do Ural:
A terrible beauty is born!

Nad glavava mi frštat žeški jazici,
od vodata se vedat gnasni dzverovi.
Go držam silno v raka krstot železen
so verba deka sи ušte sum so tebe.

Lažen sum bard na brodot narečen propast,
pomorec bez oči i bez glas.
Izguben sum sin na stravot od voda i od plamen,
so glava nurnata v dlabok vir.

Gospodi od verba venec ispleti mi,
nad mojava glava pred napuknat dzid.

Smrt od voda, strav od potop,
izgradete korab, izgradete most
i bidete spremni na žestoka ljubov
kako na Onoj, raspnatiot na krst!

Eve doagjam po niv,
nema da odminam nikogo.
V raka nosam ognen žig,
posilen od nivnoto mastilo.
Eve me pak i pak,
nemam strav no nosam strašna presuda.
Ti nosam radosna vest:
tvojta krv e nivna sloboda!

Nad glavava mi letaat besni zmejovi,
od očive mi iskrat molnji plameni.
Zamavnuvam so mečot kosam pred sebe,
Gospodi, ti si moeto silno oružje!

Zad mene letaat sili i prestoli,
begajte gnasni ѕveroj, zmii, gušteri!
Odvnatre bliknuva Tvojata svetlina:
kje gi pogubime so ubavina!

image





Тагове:   mizar,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vrana
Категория: Музика
Прочетен: 1083876
Постинги: 663
Коментари: 317
Гласове: 1465
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930